Friss topikok

  • lightning9: vizilópuszi: ez pöppet oltás volt! :D (2009.09.14. 21:57) öt napló | valami új
  • bowman6: én is hazudok:) az élet ugye nincs kitalálva, tehát nekünk kell személyre szabottan kitalálnunk az... (2009.09.12. 23:06) new
  • bowman6: @labelflash: átgondolom amit mondtál. :) köszi a segitséget. vers/dalszövegben én nem akarok nagyo... (2009.08.21. 02:32) ez csak egy konkrét példa
  • bowman6: @Nuthyyy: nem pont a szövege, dallamáról is észre lehet venni hogy a szám mekkora jelentősségű, és... (2009.04.23. 00:16) és már megint kaukázus..
  • Nuthyyy: Szerintem azért tanuljuk az életüket, hogy a verseiket is megértsük. Na most nem arra gondolok, ho... (2009.04.22. 23:33) ma

vers

bowman6 2009.04.24. 23:42

ma délután aluttam, és azt álmodtam, hogy egy piramis tetjén olvasok egy verset a világnak. (szép kis álom) és miután felébredtem emlékeztem a versből 2 versszakra. aztán kibővítettem, olyan nem nekem valo lett, de ilyennek is kell lennie. nem vagyok berögzött, nem vagyok berögzött. :D a vers valahogy igy néz ki: 

Rád

gondolok ha ébredsz,
ha fázol,
gondolok ha nézel,
ha távol.

gondolok ha hiányolsz,
ha szegény vagy
gondolok ha kirámolsz,
ha tele van

gondolok ha búslakodsz,
ha kicsit
gondolok ha úgy dalolsz 
ha nincs mit

gondolok ha otthon vagy,
ha nem lehet,
gondolok ha torkodban,
ha hang rezeg

gondolok ha gondolsz,
ha mégjobban
mikor látod igazán,
amire én gondoltam.

első és utolsó versszak amire emlékeztem. ebből egy számot összeállitani milyen fura lehet. valamikor majd egyszer meg kellene próbálni.  de ebbpl szerelmes szám lenne, vagy hiányérzetes, vagy barátos, vagy univerzális. kinek melyik tetszik annak az lesz.

 gondolok ha virrad onnan a mocsártól,
 gondolok ha tiszta a levegő a mohától

 gondolok ha madár halakan csiripel,
 gondolok ha halál rettegve irigyel

 gondolok ha búslakodsz ha kicsit,
 gondolok ha úgy dalolsz hogy nincs mit

 gondolok ha otthon vagy ha nem lehet,
 gondolok ha torkodban a hang rezeg

 gondolok ha fáj ha fáj
 te folyó megállj megállj
 vízesés lesz belőled,
 napsütés jön felöled,
 de jöhet.. felőled

 gondolok ha öröm a tavasz,
 gondolok ha söpröd a talajt


 gondolok ha ablakban van muskátli,
 gondolok ha paplan van, ha nyugágy is

 gondolok ha gondolsz ha még jobban
 mikor látod igazán amire én gondoltam

végleges verzió

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bowman.blog.hu/api/trackback/id/tr651084975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása