Friss topikok

  • lightning9: vizilópuszi: ez pöppet oltás volt! :D (2009.09.14. 21:57) öt napló | valami új
  • bowman6: én is hazudok:) az élet ugye nincs kitalálva, tehát nekünk kell személyre szabottan kitalálnunk az... (2009.09.12. 23:06) new
  • bowman6: @labelflash: átgondolom amit mondtál. :) köszi a segitséget. vers/dalszövegben én nem akarok nagyo... (2009.08.21. 02:32) ez csak egy konkrét példa
  • bowman6: @Nuthyyy: nem pont a szövege, dallamáról is észre lehet venni hogy a szám mekkora jelentősségű, és... (2009.04.23. 00:16) és már megint kaukázus..
  • Nuthyyy: Szerintem azért tanuljuk az életüket, hogy a verseiket is megértsük. Na most nem arra gondolok, ho... (2009.04.22. 23:33) ma

öt napló | valami új

bowman6 2009.08.22. 09:56

öt nap. egy kettö három négy öt vége. egy ember. kettő.

1. nap:
ma láttam egy nőt az utcán. inkább csak néztem, és nem láttam, mert nem tudom hogy nézett ki, nem is érdekel. mégis elkápráztatott. a kisugárzása. volt benne valami szép, amit mégsem látni. 

indulás naplója

2. nap:
megtudtam hol lakik, de nem mertem elmenni hozzá. nem merek, mert ismerem magamat, félek, félek mert melegem van. egyedül vagyok otthon. miért ne mehetnék el hozzá, hogy ö se legyen egyedül? nem értem magam.
egy félénk naplója


3. nap:
megjöttem tőle. jól éreztem magam, nagyon kedves volt, és beengedett magához. beszélgettünk, nevettünk, ettünk, ittunk. megtudtam, mi a kedvenc zenéje. nekem nincs kedvenc zeném. azt hiszi szerelmes vagyok. én pedig érzem, hogy csak melegem van.
a rosszak naplója

4. nap:
az emberek azt gondolják, hogy micsoda kegyetlenség, ha valaki véget vet más életének. "minden vég valaminek a kezdete is", ahogy mondják. miért ne segithetnénk rajta, ha tudjuk azt, hogy jobb lesz neki?
ma nem találkoztam vele, ez nagyon felbosszantott. nem volt otthon. a nevére nem emlékszem, mert nem tartom lényegesnek, de emiatt holnapig kell várnom, hogy találkozzunk.
csalódás naplója


5. nap

az ágyamban fekszünk. én szólok, ő hallgat. én kérdezek, ő hallgat. igen, ilyenkor a csend válaszol nekem. úgy hallom, nem mond semmit. akkor én sem beszélek.
visszagondolok az utolsó hangokra, sikolyokra emlékszem. most a kihült testét ölelem, mert melegem van. élvezem. ennél jobb érzés nekem nem létezik. itt fekszik mellettem, már a földön. leestünk. nézem. szomorú vagyok. most megkaptam amire szükségem volt, amit mindig vártam. nekem csak melegem volt. ezek után már csak egy mély, hosszú álmot akarok, és így viszonzom azt is, amit ő adott nekem.

gyilkos naplója

_______________________________________________________________________________________
egy másik szemszög. öt nap a pokol felé.

 


1. nap
elsö nap, hogy elkezdtem írni naplót. gondolkodtam, hogy mivel lehetne kezdeni. van egy barátnöm, aki mindig irigykedik rám. bármit veszek akkor neki is kell, nagyon idegesítő. olyan mint a tévébe az emese, mindig pörög. mindenkivel kedves szeretne lenni, de a bénázásai miatt nem szimpatikus. vele voltam ma munkahelyen, amúgy átlagos, unalmas hétközap volt a mai. semmi különös. csak a szokásos kalandozás, a "mi lenne ha...?" világába. akarok egy barátot, mert úgy érzem, hogy túlságosan fázom.
indulás naplója

2. nap
kimondott szónak hatalma van. barátnőim mondták, hogy valami idegen érdeklödött felőlem, aki rendkívül udvarias és rendes férfi. a többi majd kiderül. didergő király című mesét olvasom magamnak. igazán lenyűgöz. pedig ebböl én már kinőttem.
névtelen naplója

3.nap
kopogtak az ajtón. ő jött be. nevét nem mondta, biztos szégyelli. nagyon kedves és helyes ahogy mondták. megkértem, hogy vacsorára is maradjon nálam. ettünk, ittunk, beszéglettünk és nevettünk. végül elköszönésnél átöleltem. olyan meleg volt a teste, ma nem olvastam didergő királyt.
férfi naplója

4.nap
elmeséltem minden barátnőmnek, hogy ki volt nálam, hogy mit csináltunk, csak ámultak és bámultak. voltak akik irigykedtek is rám, hogy ők fognak legközelebb randizni vele, és nem én. gondolom vicceltek. remélem vicceltek.
volt egy dolog ami zavart engem, hogy senki nem tudta hogyan hívják. sokan ismerik, de senki nem tudja a nevét. nem mondta még soha. közben ugy elfutott az idő, csak estére értem haza. ajtómra volt egy üzenet téve. tőle kaptam. holnapra meg vagyok hívva vacsorára. olyan boldog lettem, minden barátnőmnek elújságoltam.

öröm naplója

5.nap
nem megyek. félek. félek mert furcsán viselkedett velem. túlságosan szenvedélyes. de úgy fázom. kell valaki aki felmelegítene.
este 8 óra van. hétre beszéltük, de csak most értem ide. csöngetek. semmi. kinyitom az ajtót. vér mindenhol. ezt nem lehet leírni.  hárman vagyunk a házban. talán egy gyilkos, talán egy irigy, talán én?
egy gyilkos naplója 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bowman.blog.hu/api/trackback/id/tr261330192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vizilópuszi 2009.09.13. 19:43:13

ezt te írtad, vagy valahol találtad? :)

bowman6 2009.09.13. 21:06:59

szia :)

ezt én írtam mikor kicsit szomorúbb hangulatban voltam. de úgy érzem hogy még nincs kész, csomó kérdőjel még van benne amit meg kellene válaszoni, de valahogy azóta nem tudok visszahangolódni a témára. majd egyszer talán be tudom fejezni.

lightning9 2009.09.14. 21:57:25

vizilópuszi: ez pöppet oltás volt! :D
süti beállítások módosítása