Friss topikok

  • lightning9: vizilópuszi: ez pöppet oltás volt! :D (2009.09.14. 21:57) öt napló | valami új
  • bowman6: én is hazudok:) az élet ugye nincs kitalálva, tehát nekünk kell személyre szabottan kitalálnunk az... (2009.09.12. 23:06) new
  • bowman6: @labelflash: átgondolom amit mondtál. :) köszi a segitséget. vers/dalszövegben én nem akarok nagyo... (2009.08.21. 02:32) ez csak egy konkrét példa
  • bowman6: @Nuthyyy: nem pont a szövege, dallamáról is észre lehet venni hogy a szám mekkora jelentősségű, és... (2009.04.23. 00:16) és már megint kaukázus..
  • Nuthyyy: Szerintem azért tanuljuk az életüket, hogy a verseiket is megértsük. Na most nem arra gondolok, ho... (2009.04.22. 23:33) ma

apa

bowman6 2009.09.17. 18:50

létezik az az isten
pedig az emberekben hittem
létezik az a kánon
zenészekkel külön ágon
babaként azt sem látom
hogy jön szembe az új világom
várom én azt az édent
szeretném ha szeretnének
megszületés elött 

deszkapallón sáros lábnyom
épp a hajót konstatálom
hajótörött tengerészek
szeretném ha szeretnének
kérdezem majd azt a személyt
hová tünt megannyi esély?
egész világ uralom?
az apukámat akarom!

létezik az az érdem, (vele)
jutalmamat én elérem
hajózik az a tenger, (talán)
célzott ember gitárt penget
szellemek viszont társak, (pedig)
mindenki csak őket bántja
üvöltve lesz kész az ének
hisz szeretném ha szeretnének
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bowman.blog.hu/api/trackback/id/tr421388979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása