Friss topikok

  • lightning9: vizilópuszi: ez pöppet oltás volt! :D (2009.09.14. 21:57) öt napló | valami új
  • bowman6: én is hazudok:) az élet ugye nincs kitalálva, tehát nekünk kell személyre szabottan kitalálnunk az... (2009.09.12. 23:06) new
  • bowman6: @labelflash: átgondolom amit mondtál. :) köszi a segitséget. vers/dalszövegben én nem akarok nagyo... (2009.08.21. 02:32) ez csak egy konkrét példa
  • bowman6: @Nuthyyy: nem pont a szövege, dallamáról is észre lehet venni hogy a szám mekkora jelentősségű, és... (2009.04.23. 00:16) és már megint kaukázus..
  • Nuthyyy: Szerintem azért tanuljuk az életüket, hogy a verseiket is megértsük. Na most nem arra gondolok, ho... (2009.04.22. 23:33) ma

billentyűk | közhely

bowman6 2009.08.06. 01:28

az élet nem rólam szól, ezért én sem szólok az életről. az közhelyes. más szemszögbe kell állitani az életet hogy ne legyen közhelyes. de most az életről szóltam. az életet túl sokszor használjuk. de igazunk is van ha egyszer minden nap találkozunk vele. viszont életből mindenkinek csak egy van. akkor hogy lehet hogy eddig nem csak egyszer volt ez leírva, miért van belöle ennyi, az életből? nézőpont kérdése. de ha más szemszögből nézzük, akkor mi lehet még az élet? talán egy vers. amit nem én irtam. ami olyan mint egy élet, ami meghitt, és amit tetszik.

Lackfi János: Billentyűk

 Te odalenn zongorázol 
én verset írok idefenn 
hogyha egymáshoz közelednénk 
gyermekeink közénk pörögnek 
a te szoknyádba kapaszkodnak 
az én ingembe akaszkodnak 
kik öleléseinkből lettek 
meghiúsítják ölelésünk 
mire este lesz elaludtál 
mikor reggel lesz én még alszom 
majd beleöljük billentyűkbe 
te odalenn a zongoránál 
én idefenn számítógépnél 
amit elmondanánk egymásnak 
egyetlen nagy ölelkezésben

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bowman.blog.hu/api/trackback/id/tr11291849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása