Friss topikok

  • lightning9: vizilópuszi: ez pöppet oltás volt! :D (2009.09.14. 21:57) öt napló | valami új
  • bowman6: én is hazudok:) az élet ugye nincs kitalálva, tehát nekünk kell személyre szabottan kitalálnunk az... (2009.09.12. 23:06) new
  • bowman6: @labelflash: átgondolom amit mondtál. :) köszi a segitséget. vers/dalszövegben én nem akarok nagyo... (2009.08.21. 02:32) ez csak egy konkrét példa
  • bowman6: @Nuthyyy: nem pont a szövege, dallamáról is észre lehet venni hogy a szám mekkora jelentősségű, és... (2009.04.23. 00:16) és már megint kaukázus..
  • Nuthyyy: Szerintem azért tanuljuk az életüket, hogy a verseiket is megértsük. Na most nem arra gondolok, ho... (2009.04.22. 23:33) ma

ezaz

bowman6 2009.07.25. 01:36

Duna-parti ház

Mindenki él, senki nem mozog 
Mindenki vitt, és senki nem hozott 
Néha a kemény érzések 
Hatalmától elvérzek
Kirohan belőled, egyenesen felém 
Szabadságot akar, akar a fenét

 mindig vártam a müvészi ihletet. de kell a fasznak müvészi ihlet. az jön magától. talán. "egy törvény íratlan de a legszigorúbb amit ismerek, tudod a heroinnál meg a fegyvernél is durvább amikor megerőszakolod a lelkedet, ahogy én teszem, de miattad teszem, hidd el nekem.." egyre jobban meg tudom érteni. sajnos. de mindent renbe akarok hozni, boldog lenni. de nem csak felszinesen. mélyen. a helye már meg van, csak fel kell tölteni. lehetöséget megadtam magamnak. de mivel töltsem tele? vele. mert vele fut az idő és vele jön az a hely, vele rohan az ég de vele maradnom kell :) és vele maradni is akarok.!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bowman.blog.hu/api/trackback/id/tr121267008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása