Friss topikok

  • lightning9: vizilópuszi: ez pöppet oltás volt! :D (2009.09.14. 21:57) öt napló | valami új
  • bowman6: én is hazudok:) az élet ugye nincs kitalálva, tehát nekünk kell személyre szabottan kitalálnunk az... (2009.09.12. 23:06) new
  • bowman6: @labelflash: átgondolom amit mondtál. :) köszi a segitséget. vers/dalszövegben én nem akarok nagyo... (2009.08.21. 02:32) ez csak egy konkrét példa
  • bowman6: @Nuthyyy: nem pont a szövege, dallamáról is észre lehet venni hogy a szám mekkora jelentősségű, és... (2009.04.23. 00:16) és már megint kaukázus..
  • Nuthyyy: Szerintem azért tanuljuk az életüket, hogy a verseiket is megértsük. Na most nem arra gondolok, ho... (2009.04.22. 23:33) ma

meghitt

bowman6 2009.05.14. 22:33

 

 

extra változat:)

mély sötét, tekintet relytelmes
valamit rejteget elöttetek 
 
Nap fényét éjszaka cipelem,
vártam hogy jöjjön már a kikelet,
szomorú vagyok mert annak látszom
hitetlennek hisznek, és mindenki rámszól
 
nincs szó, ami saját lenne
hangtalan szavak, összefüggések benne
havas tájon a szürke párduc,
szólogat hozzám és véleményt árul
 
körbevesznek eröszakolnak,
meghökkenve eltorzulnak,
nem állat, nem is ember,
ellenállni senki nem mer
 
 
irányítóból lettél a tagja, és most néz a falka
így nem tudsz élni,
igy nem tudsz, csak félig
én, te, meg te
skizofrén testben
 
felszabaditások ideje (este) alig várom
minden nap folytatom a kitalált világom,
beleélem magam, elszállok, leesek általa
de elötte még a barna szemem bárcsak zöldre váltana
 
meghaltam egy perce, rég volt mikor éltem
változások jönnek és mennek ahogy ígérte
ki akarok törni, vele együtt változni,
ő kell és más senki,
mert értem akar áldozni.
 
kitörtem végre
itthagytam tényleg
barna szemmel,
boldogan vesztek
 


ettöl független. reménység meghittség, merészség, kitartás, mind olyan érzés amiért tenni kell hogy kialakuljon. és ezek mind jó tulajdonságok. a meghittség. este sokkal jobban elöjön. de mitől és miért fogalmam sincs, este van a felszabaditások ideje, meghitt dolgok akkor jönnek elő. vagy mindenki az utolso pillanatra vár?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bowman.blog.hu/api/trackback/id/tr751122356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása